Sunday, January 6, 2013

MSU Gala Nite ; RETRO


Assalamualaikum

;)

Entry kali ni nak cerita pasal Gala Nite Msu yang berlangsung pada 2 Januari 2013 (ecewah dah mcm buat laporan curlasss kaw peah ;p)

So , seminggu sebelum tarikh majlis tu , of coursee ade preparations and what all. Jadi aku ahli commitee yang mcam ahli gelap hehe sebab tak pernah pergi mesyuarat event. Al maklum lah , malas dah satu hal (eh tak aku macam rajin ;p ) .. kekeke , mase tak mengizinkan. Lepas kejadian aku hampir2 nak kene rampok tu aku mcm fobia nak balik lewat. Even nak keluar tgah hari buta pun aku fobia ! Grrr. :v


So aku Bella dan Wawa ditugaskan jaga booth for registration. So 2 3 hari tercangak lah muka cemberut aku antara rela dan paksa jaga open booth tu dan buat manis susu pekat gula punye senyuman bagi flyers kat student lalu lalang. Hm . Nak GEMS punye pasal kan. Sila la aktifkan diri. Eheh.

okey so taraaaa ! this BELLA :3 tengok tengok sudu garfu beliau pakai dua lapis ! haha. a very  brilliant idea so
that sudu garfu takkan patah bila nak kickboxing ayam . wee ! 


So aku overnight kat rumah Bella . Seronok jugak kenal macam2 orang kan. Luaskan lagi perspektif hidup aku ni. Sambil2 tu mcm pertimbangkan should I look for a house nearby. Sem 2 dah ni. Rase penat lah ulang alik Gombak-Shah Alam  if jadual pack sangat. Esok baru tgk jadual so , let’s see how.

Back to the maiin thing.

Attire untuk malam tu is RETRO. So aku just mix &  match ape yang ado je. Tak baik membazir nyah . hehe. Mase Asasi dulu dinner punye glamer beli dress ala mak datin pakainye sekali je. Pastu jadi jeruk dlm almari tu. Heehe. Seronok dan penat SIKIT la. Jage pendaftaran mase student baru nak walk in kan. Then jadi bellgirl tak rasmi (jage pintu). Sengih2 la aku dengan Wawa kat pintu tu. Hengat muka kau comel ? Haaha. Wawa yelaah comel. Aku manis je, kuang3.

The food served was okayyy lah . Rase macam makan kat restoran mamak pun ada. Pastu ade sup sirip ikan yu. Buerkk ! :P tak sodap jang ! errrr. Luga anak tekok. Then performance memang mantop. Selain dari student MSU & PTPL , Shiha Mentor & TOMOK pun datang ! Wohooo ! Yang lain mcam biase la seadanya Dinner kan. Haha. (sbnrnye malas nak cite) ^^

Okey picturessssssss ! ><,


whooo ! so ini dinner kitorang. *mcm makanan Indian * fine la ,
ade sup sirip ikan yu(mohon percaya) , ayam daging , fillet fish lemon (men hentam  je nama)
dan air sirap(tak perlu haha) . ALHAMDULILLAH.  muncit la jugak perut makan . :)

This is le Bella n iols . Mohon jangan mintak num Bella dari den . Haha.
Bukan  jelly mek jemah , tapi Bella skandal i lagipun 6t mr faris die maraaa.  :>

so kalepull kan ?! haha. mohon tekan butang lif aku dah masuk :>
biar ar. kitoang omey angat . puih. heee 

le hijabista . :) 

nasib baik tema retro , aku pakai aje semua kaler2 meriah makngah maklong  bagai . hew :3
*okey timekasih belon2 kerana mengcomelkan gambar* 

Anyway , it's a good night to remember . i guess. hee :3
Nite2 peeps ! 


 



No comments:

Post a Comment