Follow by Email

Sunday, March 10, 2013

LOVE is COMPLICATED #3

Assalamualaikum , 
Hm hm hm . Dalam hati ada gaung . 
sunyi sepi kering kontang terjun mati tak terjun seorang . 
eh . paham tak ? pedulik pulak aku , Baik bace je diam2 , Aku tengah stress ni. Kang ada makan laptop. 
wuuuuu :(

So , hm lalalalallallala~ *taktau nak cakap cenggane* Hm , ok lah , aku tak suke lah kene fikir pasal LOVE ni. Boleh tak bila sampai masanya baru aku fikir ? Bila aku dah ade kerjaya , dah stabil , dah tak bergantung hidup kat mama ayah . Boleh tak jangan kacau aku ? Aku nak belajar je sekarang betul betul . Senak la otak aku fikir pasal perasaan ni . Mane nak jaga hati aku lagi , nak jaga perasaan orang lain lagi , ingat macam makan kek ke ? SUSAH ok ! 


No comments:

Post a Comment