Friday, January 6, 2012

ANAK cucu PAK ZAIN :)

     Dah nak dekat dua tahun ada bende alah blog ni baru lah nak cerita pasal FAMILI kannnn -.-..
"Ish3..what are you?'' huhu.. As if my mom would have mind, hee :3 So,this time around kite nak cite pasal FAMILIA kite pulakkk,, Jeng jeng jenggg.. mempersembahkann.. ^^


AYAH <3 MAMA

     Huhu. Ini lah Encik Ahmad dan Puan Zainon yang telah melahirkan aku ke dunia ini :) heart them!
Orang kata nak kekal lama hidup rumah tangga kene cari orang yang bertntagn dgn kita. Jadi,aku rase mama n ayah is really the OPPOSITE of each other. Ayah garang dan tegas,mase kecik2 selalu dapat LUKU free dari ayah sampai kdg2 rase hari2 nak pakai helmet kat rumah, HAHA XD *sumpah siap cuba pakai dahh,,kui3.
Mama pulak sangat sporting,sweet,considerate dan lemah lembut selayaknye seorang MAMA :)
hihihi.. tgk warna kulit pon dah tahu SANGAT OPPOSITE kannn? hekk,,, ampunnn ^^ but they turn to be a great combination. Sampai sekarang bhgia dan Alhamdulillah sampai Al- Jannah :p
p/s : inilah satu-satunya gambar AYAH SENYUM ye,sekian  terima kasih ;)


Oraittt,, sebenarnye nak tunjuk gamba abang yang sulungg yang baju kotak2 tuhh, eheh.. :P xpelah mencapap skettt.. and yesss,,itu PAKCIK FT kitorg,, no blood relation pomm,, but connected through marriage,of coz.. hee,sila abaikan saye yang sdg gemuk itu =.='' hari raye beselah,, (huh,alasan..)
so,ZULFADLI bin Ahmad. Sempoi tapi GARANG. Sekian,itu je nak cakap pasal die, HAHAHA! ><,


ANAK2 DARA ZAMAN BATU

hehe.. yang "COMEL" tu yang sulung. NURUL AINI. Comel kan? hik3 :3 mase muda2 dulu GADIS REBUTAN MALAYA tuh.. huhu. Kakak mase saye kecik2 slalu marah2 sye,sebab saya selalu 'KEBEK' barang2 die especially make-up2 die, eheh. Da besar ni baru mcm ngam ngan kakak. Sporting,easy.PANDAI MASAK,RAJIN KEMAS RUMAH, (eheh,da mcm promote lak),,
^^ Bila hujung bulan leh la 'ketuk2' kakak skrag,, heee :D

okeyyy,, yang sebelah kakak tu plak NO.3. NURUL NAJWA. Fine!! (dengan jelessss nyerrr..) she's the slimmest,tallest,SKINNIEST,styloliestt(haha,ade ke?) among us four. but im about to snacth all that from herr,, ONE FINE DAY, hemuh3~ called her WAWA. comeyy kan? hii :) pssstt tp wawa pon kepala angin gak,, should not anything went wrong around her,, she'll be pissed.. n blown off on youu.. *trust me heee ^^

Yang kemetot tu NURUL ALIAA ZAFIRAH. *sampai hari ni xpaham knape mama letak nama die panjang berbanding kitorang. -.-'
GEDIK, terikut gen aku mase kecik2. haha :D Love having nite stories with her <3. mak cik ni,sume pakwe2 lame aku sume die tahu dan hafal, haha. GUD SISTA yeah? ahaha ^^ though sometimes she annoys me much but wth,i still lev her :9


AIE <3

ZULHAIRI . Hensem kan abang saye? hehe, Kalau aku laki kompem muke ikut die nih, HAHA XD.
Antara Abg Pat dengan AIE,baik dgn Aie lagi sebb Aie atas aku. Lgpon,Aie baek skett ,,, hehe ^^. Dan boleh diPOW di hujung2 bulan bila nampak poketnye tebal,huuhhu ;p
Ini sudah keje so sang gadis sebelah rumah ke kalu nak boleh hubungi saye ye, kekosongan masih empat hahaha ^^


ZULHUSAINI + ZUL FARHAN ADLI

Yang bajet hensem sebelah aku tu Zulhusaini. adik bwah aku.. hehe. tapi lagi tgggi dari mak nyahhh -.-' xdpt aku menerimanya. haha :D Spoting jugekkk,, gentleman lahh(kononnye sebab pegi dating suh aku teman=.=) hahaha! XD Mase kecik musuh ketat aku,bertumbuk sepak terjang sme ade,hee.. PARUT kat muke die tu ak la buat, aku CUCUH UBaT NYAMUK BARA tu..kuang3~ smapu skang xpuas hati kerana telah mencacatkan kehensemannya,, LOL! i dun caree! hahaha ~

yang pendek tu mcm toyol tuh..ZULFARHAN ADLI.
 Die adalah POWER RANGERS DAN ULTRAMAN dalam keluarga kitorang.. hehe! lasak amat! kecik2 dah ade business minded! haissshhh.. n very spoileddd! thx to MAMA -.-' , budak ni nak ape sume dapat. weekkkk (xpuas hati).. >_< baek n dgr cakap,kdg2 lahh tapi SUKE REBUT REMOTE dgn akuuu! EEEEEE! nyampah makk~ 


Adoiii,, dah letih la kite nak tulis. Tu lah,keluarga kite semua 10 orang,, No wonder lahh kann,hik3`
whatsoever... i <3 them soooo much. they are the reason for who i am today :) 

LOt of LOve,

















No comments:

Post a Comment