Friday, March 23, 2012

me is 19 !

Assalamualaikum.

    Acewah aku bagi salam tu. hehe :P Aku kan ke arah MUSLIMAH SEJATI, huk3 *amin sekarang*.
Straight to the point , it was my birthday. Hek3 *tepuk tangan nyanyi now* huhu :)
22 MAC 1993. Aku lahir. NOPEEE!! Sebenarnye 23 MAC okeyh. Nurse mengantok sangat isi sijil beranak aku sampai dah lepas pukul 12 tgh malam pon tak tahu dah masuk tarikh baru. So aku kira beruntung la , dengan kawan2 aku celebrate dan dengan mereka yang RAPAT DAN TERSAYANG juga FAMILY aku sambut 23. muahaha! keTAMAKan melanda! haha XD

Jadi , petang 21 hb tu ada paper Chemistry . (yes , my birthday was on the FINALS -,,-) but then aku mmg serabut kepala hotak sebab yelah , CHEMISTRY kot. hee :3 dah habis paper , aku menuju ke Kl Sentral , nak beli tiket Genting Highland hehehe :P . Beria Nisa dan Kema suruh aku terus balik lepas beli tiket. Ingatkan nak balik rumah. Sebab paper last hari Jumaat. Dalam keserabutan kepala sebab satu hari tak tidur tu, dalam bas , baru teringat , "oh ! esok besday aku "
HAHA -.-''
First time tak ingat beday.
Malam tu NISA bagitau Nik (class rep) nak jumpe semua. Aku mcm da agak sebab aku kongsi beday dgn TOK ABAH. So, maybe org nak smbut beday die. Aku cool je tak sambut mine pon. haha.
But turns out y tok abah pon nak celebrate dgn aku. So ramai2 lah kami menghadap SECRET RECIPE malam itu.  
Sampai ke malam dah nak dekat kul 12 tu aku da melentokkan diri. Tahu dah , kat FB mesti ramai orang wish. Hm , seb bek ade FB baru orang tahu beday kite. So takde istilah THE THOUGHTS THAT COUNTS. -__-

Then , my first wisher through the phone is DEAR. hew3. Won Bin much? har3. Thanks again. Then there is more , BAY , MOCK , ramai lagi lah . Aku sangat appreciate.

Yang aku dok tunggu2 ni mestilah dari NISA n KEMA. Yang dari majlis malam tu buat muka sket. HAHA. Aku bo layan je. kuang3. Yang roomate aku KHAIRUN dan HOUSEMATE aku pon tak dengar suara. Aku pon ape lagi , menghadap bantal je lah. Lena je tido aku malam tu. 
Sampai la tetiba NISA datang mencerobohi kesucian aku , eh ketenangan aku dan dengan muka drama serta suara lunak takut2 gitu nyahhh bagitau KEMA kene RASUK! Kejadah ! 
Aku dengan gigi tak gosok , tudung senget , baju entah camane meluru la keluar konon nak save the day. Tetiba AAARRRGGHHHH !! Ha amek kau keluar suara kuntilanak aku. Sorry BLOCKMATES. Di tengah subuh yang hening tu aku menjerit ala2 primadona Puncak Alam. -..-'
Tanjat la kita nyahhh tengok KEMA serba hitam muncul dari ceruk mane ntah dengan cupcakes di tangan beliau. WUUU~ touchingg sioottt! hehe :3
Memang tak penah kene aku suprise pepagi buta cenggini. haha anyway it was a great fun.
So the day continues , yang roomate dan housemates aku ni still lagi diam tak terkata. Hai, ucap beday pon tanak ke. Sentap kite nyahhh... 

Then malam tu nak dekat pukul 12 KHAIRUN ajak aku turun bwah blok teman die beli air. Aku dengan innocenntnye teman lah padahal mase tu da nak terlena. Naik je balik kat bilik aku , KECEBURRRRR!
Ha amik mandi air NESCAFE + KOPI+TEH + ape ntah lagi. Rase die? Nak? Sumpah setahun sembelit! Yaksss~ hahaha. 3 baldi agaknye aku dapat. Tak pasal mandi lagi  tengah malm tuh. Haih.. tapi at least diorang actually wished. :) 
It was a great day. 
thanks to all my beloved , 

1 comment:

  1. wahhh Happy birthday dear!! Semoga panjang umur murah rezeki!! :)

    ReplyDelete