Monday, August 6, 2012

keep holding on :)

anyeongggg ! :D wakakaka , ber-koreaning lak aku . Ini bahana tengok We Got Married lah , *oh nak Nickhun sekarang!* 

Bismillah , Alhamdulillah aku masih hidup dan bernafas kembang kempis dalam dunia ni, Meski setiap langkah aku atas muka bumi ni , diberkati atau tak. Wallahualam , siapa tahu, :)

Tuah bukan milik aku beberapa bulan ini. Banyak benda terjadi , tak dapat duga. Apa mampu buat? Serahkan pada Tuhan. Dia yang menguji kerana Dia tahu kita mampu :) Aku terharu sangat dengan kawan2 yang datang hulur semangat , pinjamkan bahu , habiskan kredit dengar sokseksoksek aku. Bagi kata dorongan. Dan slalu di sisi aku. Terima kaseh tak terhingga.

"when life give you lemon , you make a lemonade out of it"

because life is not full of bed of roses 


nor walking in the park 


 but , anyhow , KEEP HOLDING ON ! just KEEP HOLDING ON


and smile :) 

No comments:

Post a Comment