Saturday, December 8, 2012

Allah menguji tiada henti

 
 
 
 
Assalamualaikum.
Pokok kelapa jambatan titi ,
Allah menguji tiada henti .
^____^
 
 
 
 
Alhamdulillah. Walaupun aku tak dapat , tapi tetap , alhamdulillah :)
KEMA kata : rezeki Peah kat MSU la tu.
Nampaknya , MSU tetap di hati ku la ni. Adehh. -_- *Tuhan  tolong temukan aku dengan jodoh yang boleh tolong bayar hutang PTPTN nanti* hehe.
Jadi , apapun hidup sebagai pelajar MSU wajiblah aku jalani.
Hmm. Tuhan , tolong ikhlaskan hati aku dan permudahkan lahh jalan ku Ya Allah .
 
Jadi , perancangan ringkas aku ?
Hm. Next sem kena cari rumah sewa area MSU tercinta tu -_- .
Lepas tu , enjoy the 3years of Diploma.
Meanwhile , nak kurus kan badan macam Wawa  eh over. hehe . *sebab Wawa kurus mase duk MSU*
habis Diploma in sha Allah kerja.
Ada rezeki ada duit ada perasaan nak belajar sambung lah degree.
Kalau tak , KAHWIN. ' 3 '
Mase tu umur 22 fulamakkk cun lah nak kahwin mama mesti kasi punyer, hew3
Then kerja kerja kerja kahwin beranak.
Aww ! HAHA. aku over nyah . -.-
Then kerja kerja kerja sampai mati sebab PTPTN mampus nak bayar. Uwaaa D;
i hate you Money-Sucking Uni. !
 
Mama ayah ,
Diah berjanji akan bekerja kuat dan membanggakan mama suatu hari nanti
biar tak bergaji besar asal hati dan sayang Diah sebesar lautan untuk mama dan ayah <3
 
Alamak , saya sedih la sekarang. Mama pergi JB pulak nak nangis kat sape ni? D;
*peluk Keroro*
 

No comments:

Post a Comment